Straipsniai2011-03-22 :: Mistika atgrasanti nuo baldų pirkimo internete
Dalyvaudamas e-komercijoje daugiau nei dešimtmetį susipažinau su daugybe baldų gamintojų, perpardavinėtojų, tiekėjų bei internetinės prekybos atstovų, kurie mielai kalbėdavo apie baldų pramonės užkulisius bei prekybos aktualijas. Vertimasis komercija, nepriklausomai nuo rinkos tipo ar pardavimų apimčių, yra dvipusis ryšys tarp potencialių pirkėjų bei pardavėjo.
Dažnai susidurdavau su baldų gamintojais bei tiekėjais, kurie unisonu pripažindavo e-komercijos pranašumus bei savo verslo ateitį matė būtent internete, tačiau nežinodavo kaip pašalinti apsipirkimo internete fobiją, kuri vis dar kamuoja daugelį šių dienų vartotojų. Sakoma, jei bijai rizikuoti, rizikuok minimaliai. Tikriausiai išgyti nuo baimės apsipirkinėti internete galima tokiu pačiu principu. Daugelis žmonių, su kuriais teko bendrauti buvo e-komercijos naujokai, prieš tai pirkę internetu kompaktines plokšteles ar aksesuarus. Daugelis iš jų buvo patenkinti įsigytais daiktais, todėl vis ryžtingiau ir pozityviau žvelgė į baldų pirkimą internete. Iš praktikos pastebėjau, kad žmones kamuoja ne mistinė fobija, o informacijos stoka, kuri leistų objektyviai susidaryti nuomonę apie e-komerciją. Tiksli ir koncentruota informacija padėtų potencialiems pirkėjams atpažinti patikimas kompanijas, bei susipažinti su savo, kaip pirkėjų teisėmis bei jų apgynimu. Šį straipsnį skiriu tiems, kurie norėtų pirkti baldus internete, tačiau dėl klaidingų įsitikinimų bei informacijos stokos praleidžia puikią progą pirkti pigiau ir paprasčiau.
Baldų pristatymą lemia keletas niuansų, todėl prieš perkant baldus reikia sužinoti kokiu būdu Jums baldai bus pristatyti, kiek tai užtruks ir kaip baldai bus supakuoti. Visa ši informacija yra svarbi tam, kad Jūs galėtumėte kuo geriau pasiruošti bei užkirsti kelią nenumatytiems keblumams.
Pašto siuntų kurjeriai, UPS, DHL ir kt.
Šio tipo pristatymas populiariausias bei naudojamas mažagabaričiams bei sutveriamiems baldams gabenti. Šio pristatymo tipas naudojamas tuomet, kai siuntinys yra ganėtinai mažas bei lengvas, arba susideda iš atskirų komponentų, kuriuos gali nesunkiai nešti vienas/du žmonės. Daugelis siuntų pristatymo kompanijų priskiria kiekvienai siuntai identifikavimo numerį, pagal kurį gavėjas gali lengvai sužinoti kur tam tikru momentu yra laukiamas siuntinys. Tokiu būdu gavėjas gali lengviau planuoti savo dienotvarkę bei laiku pasitikti siuntinį.
Krovininiai automobiliai bei didžiatūriai automobiliai
Šis pristatymo būdas yra brangesnis už pirmąjį dėl specializuoto transporto poreikio transportuojant baldus. Dažniausiai sunkvežimiais bei didžiatūriais automobiliais gabenami didelių matmenų baldai, pvz. lovos, spintos, masyvūs valgomojo stalai ir t.t. Jei ketinate pirkti didelius baldus arba komplektus, kurie negali būti išardyti, būtinai aptarkite pristatymo būdą bei fizines pristatymo galimybes su pardavėju. Dideli baldo matmenys gali netilpti pro duris ar krovininis automobilis dėl tam tikrų priežasčių negalės atvažiuoti Jūsų nurodytu adresu.
Nuosavas įmonės transportas bei baldų surinkimo specialistai
Tuo atveju, kuomet baldai perkami gamintojo internetinėje parduotuvėje ir pristatomi šalies viduje, daugelis gamintojų pristato savo produkciją asmeniniu krovininiu transportu. Savo produkcijos pristatymas bei baldų surinkimo specialistai ne tik geriausiai išmano savos produkcijos transportavimo subtilybes, bet papildomai gali sutverti baldą ar duoti vertingų patarimų eksploatacijos bei priežiūros klausimais.
Kita vertus, kur kas patogiau bei greičiau ieškoti baldų e-kataloge (www.lova.lt ir kt.), kuriame savo produkciją pristato daugelis baldų gamintojų, o taip pat gali būti užsakomos papildomos pristatymo sąlygos bei būdai. Juk daug patogiau ir paprasčiau apsipirkinėti prekybos centre, užuot skirtingas prekes perkant skirtingose parduotuvėse.
Ką daryti jei pristatytas baldas sugadintas arba jis jums nepatiko Laimė, kad sugadintų baldų pristatoma labai retai, tačiau būna išimčių, todėl verta žinoti, ką tokiu atveju daryti ir kaip apginti savo teises. Jei pristatytas baldas buvo pažeistas, didžiausia tikimybė, kad tai nutiko transportavimo metu.
Nesvarbu kokiu ir kam priklausančiu transportu Jums buvo pristatytas baldas, tačiau prieš priimant baldus ir pasirašant dokumentus, atidžiai apžiūrėkite pakuotę. Bet kokie įlinkimai, įtrūkimai ar rėžiai turi sukelti įtarimą, kad baldas buvo gabenamas netvarkingai. Jei tik yra galimybė, visuomet rinkitės baldų pristatymą bei surinkimą gamintojo/pardavėjo transportu. Toks pristatymo būdas turi daug privalumų, t.y. gamintojas ar pardavėjas yra ne tik atsakingas už visą baldo pardavimo bei pristatymo procesą, bet taip pat aptikus pažeistą ar nekokybišką baldą įsipareigoja nemokamai jį pakeisti ir padengti su tuo susijusias išlaidas. Užsisakę pristatymą su baldo surinkimu, baldą atvežęs darbuotojas jį išpakuos, sutvers bei išveš baldo pakuotę bei kitas pakavimo dalis. Nepamirškite, jog turite teisę įsitikinti baldo kokybe ir pasirašyti už pristatymą tik tuo atveju, jei esate pilnai patenkinti pirkiniu. Juk lygiai taip pat pirkdami įprastoje baldų parduotuvėje nemokėtumėte pinigų už sugadintą baldą. Nebijokite prieš pirkdami baldus internete aptarti pardavėjo įsipareigojimų bei nekokybiškų ar sugadintų prekių grąžinmo ir apkeitimo sąlygų.
BaldaiĮvertinkite straipsnį |